torsdag 2 december 2010

Bäst just nu

Tänkte jag skulle summera lite kul saker som har hänt mig eftersom allt känns så pissigt just nu:

1) fick en tvivlande elev att komma igång kreativt med en Photoshop-uppgift idag

2) annan elev lämnade lektionen och sa -Det var en rolig uppgift

3) igår kom alla elever igång med sina illustrationsuppgifter och jobbade bra.
Resultaten ser lovande ut. Och någon sa -Jag gillar bild.

4) Yoga :-) Stod på huvudet igår igen och långsamt, långsamt lyckades jag räta ut benen upp mot taket och svajade runt där upp en liten stund. Det går alltså framåt, jag lär mig mer, med stöd från mina lärare

5) barnen är duktiga, kan ordna middag till sig själva och jag kan åka och träna 

....
Jag lyckades hålla demonerna borta ett litet tag i alla fall

2 kommentarer:

  1. låter ju rätt fantastiskt alltihop. du har en hel del att vara stolt över. bra sätt att hålla demonerna borta

    SvaraRadera
  2. Tina: Ja usch, demonerna är påstridiga just nu.

    SvaraRadera