onsdag 17 oktober 2012

Distansstudier

Så skönt att kliva upp i lugn och ro för att sätt sig med studier i Visuell kommunikation. Jag kan verkligen rekommendera den kursen, ges av Högskolan för lärande och kommunikation i Jönköping. 7,5 p på distans. Jag började höstterminen 2011 men gick en annan kurs då och först nu har jag kommit igång på riktigt. Jag har klarat av halva och planerar nu min avslutande fotouppgift samt förbereder mig för det kunskapstest som också ingår.

Har anmält mig till en ny distanskurs till våren med samma utbildare, Videoredigering och rörlig bild 7,5 p. Hoppas på att den är lika bra.

3 kommentarer:

  1. Åh... den verkar ju kul också. Men nu har jag missat sista datumet va?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jamen, det är ju jag så klart. Så himla många g-mailadresser att hålla reda på.

      Radera
    2. Det är jobbigt med alla inloggningar och dedäringa med Internet :-D

      Radera