onsdag 27 oktober 2010

Dröm

Var på HDK och skulle bygga ett utställningsobjekt. Fick verkligen hjälp av folk som jobbade på verkstäderna med att leta material. Där var fullt med byggprojekt på gång men jag kom liksom aldrig i gång. Ville bygga ett klot som helst skulle vara 2 m i diameter. Vitt tror jag det skulle vara.

Är plötsligt i en utställningshall, eller tre sammanhängande. Först olika företag som ställer ut, sedan arbeten av magisterstudenter och sist kandidatprojekt. Therese G, Tina N och Malin A är alla färdiga magisterstudenter och jobbar med sina utställningar.

Men jag kämpar för att komma igång. Är ju ändå ingen idé, jag har ju inte ens gjort något arbete och inte skrivit en rapport.  Känns som jag missar den stora chansen.

1 kommentar:

  1. Kanske en likhet:
    Jag vet att jag kämpar med min yoga men att det går mest bakåt för tillfället, men jag vet att jag vill och att det är bra för mig.

    SvaraRadera